• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Panasonic Avic X940BT

Akevilse

HBK Medlem
Kommun
Mullsjö
HBK-Nr
15135
Medlemskap
2026
Har varit och sett på en beg.bil i vilken det sitter en kombination av radio, CD, backkamera, handsfree och navigator.
Någon som har erfarenhet av denna apparat? Har sökt på nätet men knapphändigt med uppgifter. CD, radio o backkamera är nog ok.
Navigatorn finns det uppdaterad kartor?
Handsfree med Andriod?
Spotify via Android?
Magnus

Sv: Panasonic Avic X940BT

Har varit och sett på en beg.bil i vilken det sitter en kombination av radio, CD, backkamera, handsfree och navigator.
Någon som har erfarenhet av denna apparat? Har sökt på nätet men knapphändigt med uppgifter. CD, radio o backkamera är nog ok.
Navigatorn finns det uppdaterad kartor?
Handsfree med Andriod?
Spotify via Android?
Magnus

Det låter som om det är Pioneer Avic X940BT som sitter i bilen, inte Panasonic.
Söker du på Pioneer hittar du säkert mer info.

Sv: Pioneer Avic X940BT

Mitt fel ska vara Pioneer. Men det verkar vara en utgången modell, och kartor uppgradering väldigt tveksamt.

Jag har en Avic 920BT. Navigatorn använder jag inte. Kartuppdateringen kostar ca 1700:-
Blåtand/handsfree Android OK.
Spotify, vet ej, men det går väl över Blåtand?
Komplicerad radio, manualen är på 185 sidor.

Var inne och kollade manualen, Den var inte smidig. Detta är en Adria bil och undrar om den inte satt orginal från fabrik ngt år.
Det får bli TomTom för navigation, och hoppas jag klurar ut de andra funktionera.

Tillbaka
Toppen