• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Panamerikana - Amerika från söder till norr

F

F.d. 55485

Guest
Hej alla reseintresserade,
vi är ett par som sedan några år håller på att beta av Panamerikana, dvs vårt reseprojekt består i av att köra hela vägen från söder i sydamerika till norr i Alaska. Vi tror att vi är enda svenska husbilen som är på denna kontinenten. Vi startade 2009 och kör etapper om 3 månader per år. Om någon är intresserade att få tips om denna fantastiska resa och kanske planerar något liknande så står vi gärna till rådighet.

Inge & Britt Haby

Sv: Panamerikana - Amerika från söder till norr

Häftigt!!!
Vilken resa, drömresa i min värld men om du har lust,tid och möjlighet så tror jag att det är många här i klubben som skulle uppskatta lite rapporter och bilder efter vägen.

imponerad Jocke

Sv: Panamerikana - Amerika från söder till norr

Jätteintressant!!!

Skicka lite bilder och berättelser. Gärna lite om ev tullproblem försäkringar m.m..

Tillbaka
Toppen