• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Påskfirande i Tyskland??

• Startad av Startad av F.d. 55338
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 55338

Guest
Vi har en fråga: Hur är det med påskfirandet i Tyskland? Vet ni hur många dagar påsken omfattar? Vi tänkte åka till Stade, är det ett bra förslag tro??

Glad Påsk!:bye::bye: önskar Ove och Lizzy

Sv: Påskfirande i Tyskland??

har funderat att åka dit.Till heilegehafen,Någon som vad calles har för öppentider i påsk:):):):)

puss o kram
johnny o lisa

Vadå, finns Calles i Stade?? Visst kan det vara gott med en liten "rackapruttare" på påskafton, men det var ju ej frågan. Men "ÄGG" på er och "Skål". GLAD PÅSK ALLA HBK VÄNNER ÖNSKAR LIZZY o OVE. :wub::twitcy:

Vi har en fråga: Hur är det med påskfirandet i Tyskland? Vet ni hur många dagar påsken omfattar? Vi tänkte åka till Stade, är det ett bra förslag tro??

Glad Påsk!:bye::bye: önskar Ove och Lizzy

Stade är en otroligt mysig liten stad som vi verkligen kan rekommendera. Har besökt den flera gånger och ställplatsen är bra.

Ha det så trevligt i påsk.

Vadå, finns Calles i Stade?? Visst kan det vara gott med en liten "rackapruttare" på påskafton, men det var ju ej frågan. Men "ÄGG" på er och "Skål". GLAD PÅSK ALLA HBK VÄNNER ÖNSKAR LIZZY o OVE. :wub::twitcy:

Det finns många affärer i Tyskland som är bättre och billigare. Vi handlar aldrig hos Calles. Gjorde det än gång, aldrig mera.

Inte heller har dom vinerna jag vill ha

Tillbaka
Toppen