• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Tackar, men en bild visar väl Portimaos skyline med dom 2 tornen? När jag tittar lite noggrannare på dom andra bilderna ser jag ju tydligt att det är Alvor. Fick inte plats där i vintras så vi fick åka vidare.
Men nu undrar jag, var är vi?
P1000054a.jpg

För att göra det enkelt och snabbt, vi är på en ställplats som kallas för något men där ligger den inte...
Den ligger i alla fall nära Dover där vi sitter och väntar på goa maten som har gjort den så känd. Lätt eller hur?P1000064aa.jpg

Kan bara inte låta bli att lämna ett förslag.
Ni befinner er på restaurangen vid marinan/ställplatsen som allmänt kallas för Greven, men som ligger vid marinan i Fuestrup.
Karl-Arne

Blev lättgooglat med texten i rondellen. Hittade dock inte exakt var den lyftande anden finns, men adressen till parken är:
  • Parc dels Estanys Avinguda de París, s/n, 17250 Playa de Aro, Girona, Spanien
Alltså Platja d'Aro ...

Anteckning 2019-04-16 125040.jpg

Visst är det Platja d’Aro som denna figur finns i en rondell!
Missade texten att den var Google-bar.
Över till dig Bosse
Hälsningar från ett regnigt och kallt Verdun.
Karl-Arne

Den är helt rätt. Ett litet New Orleans signum innan du tar oss vidare Kaj, eller Gisela?

IMG_0393.JPG

PS. På det deformerade taket på första bilden står det "Home of Jax Beer" (byggnaden är Jackson Brewery). DS.

Kör vidare Kaj :)

Oj sorry jag är på väg hem genom Europa o kan inte få upp några bilder så tråden är fri

Ni ser den lilla grå punkten? De enda jag kan komma på är Krylbo eller Knutpunkten i H-borg.
Eller kanske:

Gray Point (udde i Kanada, Ontario)?

Det finns ju några att välja på:

Anteckning 2019-04-26 233111.jpg

En punkt på jorden var som helst Ville bara väcka tråden Öppet för vem som känner för att fortsätta. Anders

Tillbaka
Toppen