• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Oyster 3

F

F.d. 8587

Guest
Hej
Är det någon som vet om det går att uppdatera Oyster 3 parabol till digital mottagning jag tror att min endast är för analogt.??
Mvh Tobba
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Oyster 3

Det finnes ombygningsett for de fleste oyster paraboler, men dette må bestilles spesiellt for hvert anlegg. På eldre anlegg er kontaktene på tuneren forskjellige fra på de nye. I noen tilfeller må også kontrollerkortet i antennen byttes. Hvis du ikke får hjelp fra en svensk forhandler så gi meg besjed så skal jeg finne igjen kontaktinformasjon til den som er fabrikkens mann i Norden (han er svensk).
 
F

F.d. 8587

Guest
Sv: Oyster 3

Tack Knut
Om det inte är till mycket besvär för dig skulle jag bli mycket tacksam om du fick fram namnet på honom.
Mvh Torbjörn
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Oyster 3

Anders Bergsten Tel: +46 /40-45 87 85
Fax: +46/70 389 60 80

e-mail: abergsten@ten-haaft.de

Importør er:
Caravan Trailer AB
Filarevägen 15,
Box 12064
S-70012 Örebro Tel: +46/19/370010
Fax: +46/19/370019

e-mail: info@caravantrailer.se Hymer Center 2007 - www.hymercenter.se - Svensk importör för Hymer, Niesmann-Bischoff, Carado

Jeg er selv bare en av de eldste kundene i norden og ansvarlig for de fleste norske oversettelsene, dette i kontakt med utviklingsavdelingen i Tyskland.
 
F

F.d. 27865

Guest
Sv: Oyster 3

Hej
Tyvärr måste jag säga är det system för gammalt och går inte att uppdatera.
Det system du har slutade att tillverkas 1999 och är helt analog.
Detta gör att du inte kan hitta vare sig Thor eller Sirius satelliter tack vare att dessa är helt digitala.
Mvh Michael Rudolfsson
 
Toppen