• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Oväder i Spanien

Såja..., nu har ert spanska oväder kommit hit (gr) de har lovat 8-10bft med höga vågor och en massa regn under kvällen och natten..... Sitter just nu i Makris hamn.. Och har flyttat längre in i hamnen då lokalfolket sa att vattnet kommer säkert att stiga kraftigt i natt, men ändå känner jag lite oro för natten :eek:.... Just nu piskar regnet på hb... Vilket bara är till glädje.. För nu slipper jag tvätta hb. :twitcy:
Den dåliga bild tog jag ca kl 16.30 idag uppe ifrån en hög kulle.... Övre kanten på piren är ca 4-5 meter över havet... Och som vi ser så slår vågorna över detta... Och vid denna tidpunkt hade ovädret inte ens börjat, tyvärr har alla lampos slocknat i hamnen så det är nu omöjligt att se hur det ser ut.... Tänkte ta en runda senare i natt
Men men.... En sak i tager och just nu så är vi alla torra... Både invändigt och utvändigt.:twitcy:

IMG_20191222_163430.jpg

Tillbaka
Toppen