• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Opublicerad kommentar går inte att få bort

S

Sören-6830

Guest
Hej!
Skrev en kort kommentar i en tråd men publicerade den inte då liknande info kom före. Tog då bort den från kommentarsfältet men varje gång jag öppnar tråden ligger kommentaren kvar, hur många ggr jag än tar bort den. Hur får jag bort den för alltid?
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Rensa all text och skriv bara dit en punkt eller annat tecken och vänta en stund. Då sparas bara punkten istället.

Finns kanske något bättre sätt men så har jag gjort när jag ångrat ett inlägg och ville få bort det så det inte råkas läggas ut av misstag.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.584
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Den står kvar tills du raderar den och skriver in något annat. Inget att bry sig om, bara du själv som ser.
 
F

F.d. 14324

Guest
Man kan påverka det snabbt om man vill, i verktygslisten finns en sparaknapp man kan använda för att spara eller ta bort utkast.
1584203424078.png
Tar man bort texten och därefter väljer att ta bort utkastet finns inget kvar.
Och när man skriver något riktigt avancerat kan det också vara smart att spara utkasten emellanåt.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen