• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Operatörernas dataavgift per GB

Sv: Operatörernas dataavgift per GB

jo, märkte detta när vi återupplivade vårt avsomnade D35 abonnemang till ett R90 (tror jag dom kallades) - men vad är alternativet om man vill ha täckning i inlandet och fjällvärlden i -Sverige/Norge?

Ps - dom ville också ha 68 kr som dom inte fakturerat under D35-tiden (faktureringsgräns 95kr sades det). Trodde vi inträdde i ett nytt affärsförhållande efter att det gamla abonnemanget varit avsomnat under ½ år. Jaja - inga stora pengar men fick mig att reagera, så kundtjänsten strök den posten

Sv: Operatörernas dataavgift per GB

Hej
Omedelbart, jag tycker det verkar dyrt.
Tre.se är också mobila bredbandsmaster i Danmark - inte riktigt operatör.
3.dk tillhandahåller roamingavgift gratis telefon och MBB,
i fem länder förutom Danmark och Sverige.

Eftersom jag använder mycket smart TV via MBB och sparar det fasta nätet, jag har en abonnemang på 200GB / månad till 249, - (299 -) DKR = 1,25 kr / GB eller 1,50 svkr / GB

Kära svenskar, prispress eller byta till 3 i Danmark - de säger på 3.dk att det är OK med svenska kunder, och din mobil bredbandsnummer ska andra inte använda.

Bredbåndsabonnementer - Når du vil være online overalt

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Toppen