• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ont om alternativ till mobilt bredband!

F

F.d. 55451

Guest
Sv: Ont om alternativ till mobilt bredband!

Jag kanske har fel, men jag tycker ändå att det finns ingen roaming avgift på 3 mellon Danmark och Sverige.

Skulle det komma på prov, att jag kommer att bli övertygad på annat sätt - vad eller vem jag kan ringa och lära mer på 2-3 minuter
:)
Svenskt telefonnummer?

Inte nummer för naughty Ladies' etc.:D

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Helt klart ett alternativ vid resa i Italien och Österrike eftersom abonnemanget inte har någon bindningstid.

kenjon

HBK Medlem
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2029

Nej, både min och min sambos abonnemangstid gick ut förra året, men vi har fortfarande kvar samma villkor. Däremot så kan vi inte förlänga med bindningstid. Dvs vi kan inte få ut fler "gratis" telefoner på abonnemanget. Telenor säger att det är säljstopp på de abonnemangen..

Jag ska inte bråka med dej, men det infördes någon gång förra året, så du kanske förnyade innan dess. En kollega till mej har det abonnemanget, och hans går ut nu i april eller maj, och han får det inte förlängt.

F

F.d. 25802

Guest

Jag ska inte bråka med dej, men det infördes någon gång förra året, så du kanske förnyade innan dess. En kollega till mej har det abonnemanget, och hans går ut nu i april eller maj, och han får det inte förlängt.

Pott med Surf 199

Det prisvärda abonnemanget för dig som surfar mycket med din mobil.

Med Pott med Surf 199 ringer du för hela månadsbeloppet för endast 69 öre/min. Dessutom ingår fri surf inom Sverige i upp till 3 Mbit/s och 3000 fria sms/månad.

Passar dig som ringer 1-3 samtal per dag och skickar upp till 100 sms per dag.

Kundnummer xxxxxxxx/01
Bindningstid Ingen
Du kan förlänga ditt abonnemang tidigast 2013-04-24
Uppsägningstid 3 månader
Månadskostnad
Fast månadsavgift för abonnemanget 199:-
Fakturaavgift 29:-
Trafikavgifter *
Startavgift 0:99:-
Samtal till fasta nätet 0:69:-/min
Samtal till Telenors nät 0:69:-/min
Samtal till övriga mobilnät 0:69:-/min
Sms till Telenors nät 1:50:-/st
Sms till övriga mobilnät 1:50:-/st
MMS 1:99:-/st
Samtal till din Röstbrevlåda 0:99:-/min

* Tabellen visar ordinarie priser inom Sverige (inkl. moms). Se telenor.se/utland för gällande priser till eller i utlandet.

Har du ett abonnemang, mobilt bredband eller kontantkort där samtal, sms, mms eller surf ingår syns inte det i tabellen.

Det gäller även om du kompletterat din mobil med sms-, tal- eller surfpaket som ger dig förmånliga priser.
Läs mer under Tjänster.

Så står det när jag loggar in på "Mina sidor" på Telenor hemsida.
Får väl hålla tummarna att de inte ändrar våra abonnemang då.. ;)

kenjon

HBK Medlem
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2029

Precis det abonnemanget min kollega har. Och han har fått uppgift om att villkoren kommer att ändras när tiden går ut. Men jag hoppas du har rätt!
Pga det abonnemanget tackade han "nej" till fiber tidigare...

Toppen