• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Omnistor service...

F

F.d. 58236

Guest
Hej

Har ett mega problem kan inte veva in markisen...den "kuggar" över på ett ställe under ett varv...blir lite taight att köra med den utfälld.

Är det någon som vet var man är bra på att serva dessa markiser och som kan ligga på reservdelar.

Tacksam för förslag, söder om göteborg.

Mvh
Niklas

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2025
Sv: Omnistor service...

Hej
Har ett mega problem kan inte veva in markisen...den "kuggar" över på ett ställe under ett varv...blir lite taight att köra med den utfälld.
Är det någon som vet var man är bra på att serva dessa markiser och som kan ligga på reservdelar.
Tacksam för förslag, söder om göteborg.
Mvh
Niklas
Då vi blev prejade av en portal i Perugia så stannade vi till i Tenhult strax söder om Jönköping. Där köpte vi reservdelar som vi sedan kompletterade via en lokal återförsäljare. Jag har för mig argenturen övergått till Öggestorp Caravan AB som ligger ganska nära.
Mejla mig så skall du få adress, resevdelsförteckning, sprängskiss och instruktioner. Förmodligen kan du byta den felande delen själv.
//Conny

Toppen