• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Om de upprepade mailutskicken med Nyhetsbrev

F

F.d. 4220

Guest
Vi beklagar att Husbilsklubben har spammat medlemmarna med mail under dagen.
Det var ett automatustkick som fått fel inställning och loopade igenom alla medlemmar flera gånger innan det upptäcktes och vi fick stopp på det.

Dock så låg de kvar i kön hos eposttjänsten, så även om vi fick stopp på det så kan det förkomma att det ligger i den tjänstens epostkö och den kan vi tyvärr inte tömma.
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Ingen skada skedd. Det kostar ju inget att få mail och det tar ca 12 sekunder att radera dem.
Förmodligen lade jag ner mer energi på att läsa om dem och skriva ett par inlägg ;)

Får jag mig nu bara en kall öl ikväll så är jag snart på bättringsvägen. Jag har återhämtat mig från värre..
 

Jannemickel

HBK Medlem
Inlägg
4.918
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2024
Ingen skada skedd. Det kostar ju inget att få mail och det tar ca 12 sekunder att radera dem.
Förmodligen lade jag ner mer energi på att läsa om dem och skriva ett par inlägg ;)

Får jag mig nu bara en kall öl ikväll så är jag snart på bättringsvägen. Jag har återhämtat mig från värre..

Reaktionerna på tidigare kommentarer tyder på att många började med ölen mycket
tidigare än dej.... :)
// Janne
 

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022
Vi beklagar att Husbilsklubben har spammat medlemmarna med mail under dagen.
Det var ett automatustkick som fått fel inställning och loopade igenom alla medlemmar flera gånger innan det upptäcktes och vi fick stopp på det.

Dock så låg de kvar i kön hos eposttjänsten, så även om vi fick stopp på det så kan det förkomma att det ligger i den tjänstens epostkö och den kan vi tyvärr inte tömma.
Ingen fara, känns som ett i-lands problem i dessa dagar! Jag tycker att ni admins gör ett kanon jobb för oss medlemmar, tack för att ni finns och står ut med oss ibland gnälliga medlemmar!
 
F

f.d. 53452

Guest
Jag har uppnått den aktningsvärda ålder så att jag minns när "tanterna på banken" skrev in alla insättningar respektive uttag i min bankbok. När det arbetet började rationaliseras för många år sedan och något inte stämde så svarade min tant alltid på mina frågor varför, "det är datan".
Så vi säger det här också så är allt frid och fröjd.
Eller som hände mig när jag var i Portugal och hade handlat på en liten speceriaffär i utkanten av Lissabon och skulle betala med kort. Den "tanten" i kassan bara skakade på huvudet och sa, "out of order". När jag svarade på engelska att en kund tidigare i kön betalat med kort så upprepade hon bara "out of order". Resvan som jag är tog jag fram en 50€ sedel varvid "tanten" frågade om jag inte hade mindre växel. Helt riktigt, mitt svar blev "out of order". Ni kan gissa på reaktionen i kön.
 
Toppen