• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Olika uppfattningar

F

F.d. 17941

Guest
Tänk vad skönt det var den här sommar morgonen på campingplatsen! Lika utanför Drömviken i Lykolandet ! När jag öppnade bodelsdörren på husbilen möttes jag av en underbar syn , husbilar stod i rader snyggt parkerade , med fyra meters mellan rum , alla var blåfärjade , alla campare som gick för att tömma toa kassetten bar blåa tränings overaller, kassetten var självklart blå , sanitets anläggningen blå , receptionen till campingen blå , det gula korset på flaggan var borttaget , nu var den helt blå , och av någon anledning var gräsmattan även den blå , flaggstången blå !! Tänk vad skönt det är när alla har samma uppfattning om hur det ska vara , inga avarter , alla har samma intressen och uppfattning , oj vad enkelt det är att leva i den här världen , kom hit alla ni som bor här i landet , här har vi samma uppfattning om allting inga delade meningar oj så skönt !
Kort kåseri av
Totte 04

T

Teddi

Guest
Sv: Olika uppfattningar

de e väl gött att de finns lite olika åsikter,,annars hade ju inte denna hu...................................,,,,..existerat,,ock tänk alla
ställp........................................................som aldrig hade behövts,,inga fukt..............................skador heller,,för att inte tala om alla in...................................................brott som aldrig hade begåtts,,huvaligen:D
ove,,med samma efternamn som ja själv har,,:D

T

Teddi

Guest

javisst monica,,så är de,men de e väl tur att det har funnits plats för lite ironi,också,,ock till dessa har vi då ett knippe #smilys#,,men inte ens de räcker:D de finns motståndare till dom också,,men alla nya vänner?
dom kan ingen ta ifrån oss,, ock ett stort tack till en del goa debattörer med glimten i ögat,,
dom hade aldrig existerat om vi inte:p hade haft samma förutfattade meningar,,
så de e bara o knalla på ock titta bakom hörnet,,
tur att man har att göra,, annars kanske man blivit medlem i facebook,,dår finns inga motsättningar,,kram,,teddi,,:p

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023

Jag vet att jag alltid har rätt och kan allting, och är om det någon som vill säga emot så är ni välkomna, men det hjälper inte... för jag får sista inlägget hur ni än bär er åt.
Prova om ni vågar :cool:

Bosse

Toppen