• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Off topic när det gäller husbilar!

H

hianders

Guest
Ni som bara vill läsa husbilsrelaterade frågor behöver inte öppna bilagan! Men, lite husbilsrelaterad är det eftersom vi har gjort om garaget till 1/3 hundkoja.

fru hianders/Inger

Bilagor

• Lägesrapport Grabbarna Grus.doc
    28,5 KB · Visningar: 135

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Off topic när det gäller husbilar!

Hälsa lille Hampus från mig och säg att det finns värre insufficienser än njurinsufficiens och det är intellektuell insufficiens, en åkomma som jag påstås lida av enligt vissa.... Njurinsufficiens kanske man kan komma tillrätta med genom att minska saltintaget. Kolla hundmaten! För enkelt kanske, men jag dristar mig att framföra detta ändå. Hoppas ni förlåter mig om jag är ute i ogjort väder.

Jappe

Senast ändrad:
H

hianders

Guest
Sv: Off topic när det gäller husbilar!

Han får mediciner sedan något år tillbaka, men visst syns det att gubben börjar bli gammal!!

Han äter också specialfoder för njursjuka hundar och hade han varit människa skulle han ha haft dialys.

Godnatt

Inger/fru hianders

Jappe! Du är inte ute i ogjort väder alls - jag har förstått att du är en stor djurvän!

Senast redigerad av en moderator:
Toppen