• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nytt signalhorn?

S

Sören-6830

Guest
Är det någon som bytt ut Fiats pipiga, ynkliga signalhorn och har ett bra tips på något bättre?

Sv: Nytt signalhorn?

Jag tyckte också att Fiats originalhorn lät ynkligt så jag bytte till ett horn med kraftigt manligt ljud, som verkstadskillen uttryckte det. Fanfarhorn 12volt 400hz kostade 385:- hos Autoexperten.
//Åke

Satte in et kompressorhorn fra Biltema i tilegg til Fiat fjerten. Men jeg koblet kompressorhornet på egen bryter så jeg kan bruke det når det virkelig er nødvendig å bli hørt. :D:D:D

Detta är smart. Jag funderade också ett tag att montera ett RIKTIGT signalhorn i Fiaten, men kom på att jag då och då kommer åt sig signalhornet när jag ställer upp husbilen på campingar och ställplatser.

Johan K.

Hej. Det händer mej också nästan jämt. Just när man håller på med lite finlir. då blir det lite tut, Dom tror väl att jag anmäler min ankomst:)

Tillbaka
Toppen