• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nytt i Readly -appen

F

F.d. 25023

Guest
Raklam från Readly:

"Nu kan du läsa Expressen, KvP, Sydsvenskan och GT i Readly.

Vi jobbar intensivt med att utveckla Readly både ur ett innehållsmässigt och ett tekniskt perspektiv. Nästa stora steg sker idag då vi lanserar en betaversion som ger dig möjlighet att även läsa dagstidningar.

Vill du testa att läsa dagstidningen i Readly? Se till att ladda ner senaste appversionen, sedan är det bara att börja läsa.

Idag lanserar vi dagstidnings-Readly i en betaversion, för att du som redan använder Readly ska kunna testa den. Vi vill gärna ha din återkoppling om det är något som behöver förbättras!

Vad vi är speciellt intresserade av är hur du upplever att det fungerar att läsa en dagstidning i tabloidformat på din smartphone och surfplatta.

Med Readly kan du som bekant enkelt zooma in och ut, och snabbt växla mellan olika lägen, så att det inte blir problem med att vare sig bläddra i tidningen för att få en överblick eller att fördjupa sig i de rubriker, ingresser, notiser och artiklar som fångar intresset.

Vad säger du?

Från början är allt innehåll gratis, varje dag."

hälsning jyrki

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Nytt i Readly -appen

Hvor finner jeg Readly på WindowsPhone?

Om appen finns till Windows phone, så kan du nog hämta den på The Smartphone Reinvented Around You | Windows Phone (United States)

Sök bara Readly.

Det här erbjudandet att läsa gratis dagstidningar en period har vi fått som redan är kunder och betalar 99 kr/månaden.

Tror du kan prova gratis några veckor om du laddar ner appen.

Rekommenderas starkt!

Uppdatering, kollade och tyvärr verkar den appen inte finnas, till din telefon

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Synd bara att det är 3 av Sveriges sämsta dagstidningar av de 4 tidningarna. Kvällstidningsstämpeln sitter kvar!

Jappe

Senast ändrad:

JonasS

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2025

Readly är fantastiskt, en hundring för massor av månadstidningar, för 5 apparater samtidigt. Och ingår gör ju en svensk och en brittisk husbilstidning :)
Dessutom ingår böcker också, barnböcker, deckare, skönlitteratur...

F

F.d. 25023

Guest

Men dom blaskorna kan man väl läsa på webben (?)

Ja, delvis, men inte som de ser ut i verkligheten.

Just dessa tidningar var inte poängen, utan att tidningsurvalet kommer att utökas kontinuerligt!

Jag personligen har inte läst Expressen eller Aftonbladet, inte tittat på deras urusla webbsidor på länge. Men jag läser appen "OMNI" som ger alla nyheter, ger möjlighet att gå in djupare i nyheterna med länkar till både seriösa internationella och svenska tidningar osv. Rekommenderas!

Omni – Alla nyheter. Alla perspektiv. eller appen OMNI på iOS eller android.

jyrki

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Jag förstod nog inte din fråga/poäng Jyrki.
Din inledning ser ut som ett spam från readly.
Själv har jag story sedan i våras, och jag har inte sett att "skvallerblaskor" finns med i den appen.
Själv går jag "aldrig" in å stöder typ Aftonbladet,Expressen.
Jag är bara intresserad av fack- hobby-tidningar.
Så fick jag påverka urvalet så går skvallret bort, det är vad jag tycker, ifall det var vad du frågade.

F

F.d. 25023

Guest

Egentligen borde man ha tid att jämföra Readly med Ztory innehållsmässigt.

Jag vet inte vilken av dessa bjuder "mest", dessutom är det ju väl mycket individuellt..

jyrki

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Jag blev nyfiken vad jag har i Ztory, har inte kollat ordentligt tidigare.
Kan inte finna dags-/kvälls-tidningar, utan den riktar in sig på magasin.
Vet heller inte hur många enheter jag får ansluta, har idag mobil, surfplatta, laptop samt sambons iPad anslutna.

Dock fann jag en Kidz avdelning som verkar stor med barnböcker m.m. :)
Har inte testat Readly (ännu)

Arkilles

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
7551
Medlemskap
2025

Visste du att upp till 5 personer kan använda ett och samma konto samtidigt? En Ztory-prenumeration ger dig och din familj obegränsad tillgång till över 396 titlar och mer än 6280 nummer och vi jobbar ständigt för att utöka sortimentet! Hos oss på Ztory finns något för alla, oavsett om man gillar barnböcker, inredning, teknik, mat & vin, historia eller sport & hälsa.

M

MatsFo

Guest

Den finns i Ztory, men jag hittar den inte i Readly på deras hemsida.
Jag har Ztory, men inte Readly så jag håller på att jämföra dem just nu, om det är dags att byta...

Toppen