• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nyeste kortopdatering til Garmin frigivet

Sv: Nyeste kortopdatering til Garmin frigivet

Hej Carnival!

Tack för all ditt jobb med ställplatser och övriga POI's för Garmin. Jättejobb! Vi har laddat upp allt i våra GPS'er.

Men nu förstår jag inte vad "kortuppdatering" betyder? Vad menar man med "kort" och NT, har detta med kartuppdatering att göra?

Tack i förväg
jyrki

Hej Carnival!

Tack för all ditt jobb med ställplatser och övriga POI's för Garmin. Jättejobb! Vi har laddat upp allt i våra GPS'er.

Men nu förstår jag inte vad "kortuppdatering" betyder? Vad menar man med "kort" och NT, har detta med kartuppdatering att göra?

Tack i förväg
jyrki

:) Kort = Kart
NT = City Navigator Europa NT 2011.20 det nyeste map der er frigivet til garmin navigator

her er den på Svenske :):)

Bilagor

Senast redigerad av en moderator:

Pris på garmin.se c:a 90 dollar, finns det redan torrenter för gratis nedladdning som man kan lita på? Eller kan man köpa den i Sverige på skiva?

jyrki

Pris på garmin.se c:a 90 dollar, finns det redan torrenter för gratis nedladdning som man kan lita på? Eller kan man köpa den i Sverige på skiva?

jyrki

Jag har livstidsupdatering på Garmin 660 ( navigatoren inta mej ) kostede omkring 800 sek, giver 4 kartupdateringer om året :) kanske i kan få det til 3790T også ?

kan se den koster 1290 SEK Elgiganten - Garmin nMaps Lifetime Europa

och her 885 SEK Komplett.se - Garmin NüMaps LifeTime kartuppdatering

Senast redigerad av en moderator:

Denna livstidsuppgradering för Garmin fungerar utmärkt. Har haft den i ca 2 år. Vid varje uppgradering får jag ett mail att det finns nya kartor.
Livstiden gäller dock bara den specifika GPS:en. Vid köp av ny får man köpa ny livstidsuppgradering.

Garmin ger åtminstone en gratis uppdatering om man registrerar och skaffar konto inom 60 dagar e. köpet. Själv laddat ner nya versionen, köpte en 3790 i Frankrike då vi blev utsatta för inbrott i Amsterdam där laptop, GPS, kameror mm försvann. Än så länge tveksam till uppdateringen som nämnts är knuten till just en specifik GPS.

Mvh Marita

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen