• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nybliven husbilsägare

F

F.d. 14924

Guest
Hej hopp alla HBK:are..! :)
Har nyss köpt min första husbil och är sååå sugen att sticka ut på vägarna Som tur är väntar semestern runt hörnet . Hitta också denna utmärkta sida o klubb . Registrera o betala direkt o väntar ivrigt på att få full tillgång till allt matnyttigt här . :yes:

Senast redigerad av en moderator:
S

SevenEleven

Guest
Sv: Nybliven husbilsägare

Välkommen och grattis till husbilsköpet!

Vi laddar själva för fullt inför semestern (bara 1 dag kvar nu).

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2025

Hej och grattis till den nya husbilen!:)

Ni kommer säkerligen ha mycket nytta av husbilsklubbens sidor, all möjlig info om husbilen, en diger ställplatslista o.s.v. Välkommen!

/Per & Camilla

F

F.d. 14924

Guest

Tackar tackar..! Mycket smått o gott o ta del av här..!:)

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 14924

Guest

Tack o ha en skön semester...!

F

F.d. 14924

Guest

Lite rörigt med alla knappar svar o annat men snart har jag nog fått kläm på det. :confused::)

F

F.d. 346

Guest

Ja, man kan bli lite "matt" av allt klickande.
(sorry, Göteborgare)

Anders :):):):):):):)

F

F.d. 7269

Guest

Välkommna och Grattis till ert val att köpa husbil vi blev ägare i december och dess för innan hade vi haft husvagn i 20 år..detta är det bästa vi gjort och för vår del blir det söder ut på semestern jobbar en vecka till.

F

F.d. 8765

Guest

Välkommen, och grattis till framför allt husbilsköpet, men även som medlem i HBK

F

F.d. 14924

Guest

Välkommna och Grattis till ert val att köpa husbil vi blev ägare i december och dess för innan hade vi haft husvagn i 20 år..detta är det bästa vi gjort och för vår del blir det söder ut på semestern jobbar en vecka till.

Tackar...det ska bli väldigt kul. En veckas jobb kvar här med innan vi sticker ut.:rolleyes: Hoppas ni får det trevligt..!

Toppen