• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nybörjare

F

F.d. 50024

Guest
Hej på Er.
Nu har vi parkerat Dethleffen för vintern.
Vi hann iallafall med en Norge-tur i vår första husbil !

Torill & Torbjörn

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
651
Medlemskap
2025
Sv: Nybörjare

Hej Torotor, välkommen till Husbilsklubben, måste vara lite tråkigt att parkera för vintern, själva har vi tänkt använda husbilen ett bra tag till, kanske hela vintern, men om ni fortsätter att bli medlem så får ni tillgång hela sajten och mängder av läsbart, tips, råd och dåd, till på köpet roliga historier, finns bara ett fel, man blir sittande flera timmar i sträck, kan ju vara bra under vintern, :twitcy: nej de va dåligt, då blir man ju bara sugen på å åka husbil,
Hare bra, vi kanske syns till våren,;)
Hälsningar från Hälsingland
Lennart

F

F.d. 6238

Guest

Hej, håller med föregående talare (skrivare).

Det hjälper ju inte att bilen är reggad hela året eftersom man hinner ju inte köra.
:confused: :confused:
Man sitter ju för f-- vid datorn hela tiden

F

F.d. 839

Guest

Torotor,

Vada parkerad for vintern !!! Aldrig i livet, har ej investerad i en husbil endast for sommaren utan den ska tjanstgora aven pa vinter, visserligen ar vara vintrar mildare an vid Era Nordliga breddgrader men anda det ska anvandas sa mycket som mojligt det ar darfor vi kopte den :D

Tror sakert att ni ser framemot nasta sommar sa lycka till !!!

Senast redigerad av en moderator:

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:music-icon: Hej och Välkomna till Husbilsklubben.se :music-icon:

Ett plus med att ställa av husbilen på vintern är att
det är så mycke roligare att ta ut bilen när våren kommer.
Man har ju något att se fram emot. (Mina tankar)

F

F.d. 839

Guest

Kingen,

Alldeles riktigt men samtidigt sa har man forlorad en del utav sin investering utan att ha haft anvandning, det skulle gora ont i mig.

Det behova inte vara att man aker langt bort, bilen mar ocksa battre att rora pa sig. Denna weekend ska vi till Calais (ca 20 mil hemifran), stannar dar tills Sondag formiddag for att sedan borja hemfarden via Dunkerque - Oostende och Zeebrugge for att inhandla farsk fisk (rodspatta).

Toppen