• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya kartor till Pioneer

Birglas

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2026
Är det någon som har Pioneer AVIC-HD1BT, HD3BT eller HD3BT-2 och har uppdaterat kartorna? Är det svårt? Hur gör man och hur lång tid tar det? Funderar på att köpa de CD-skivor som kom i oktober 2010 för våra är från 2006. Är det värt pengarna?

Undrar Birgitta:confused:

Sv: Nya kartor till Pioneer

Hej!
Vi hade Pioneer AVIC-HD1BT i vår förra bil. Valde att inte uppgradera eftersom det var väl dyrt i mitt tycke. Kunde i princip köpa 2 nya Tom Tom för dom pengarna, med nya kartor i! (fast jag köpte bara en)

Men det är en otroligt bra navigator annars, synd att uppdateringen är så dyr bara.

/Thomas

Sv: Nya kartor till Pioneer

Hej!
Pioneer AVIC-D3 var inmonterad i vår Hymer 2007. Skivorna CNDV 700 (East) + (west) fungerar numera dåligt. Nya skivor är för dyra. Uppdatera TomTom är billigare och enklare.
Är det någon som har en billig lösning tar jag tacksam emot.
Janne

Tillbaka
Toppen