• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya bilder

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2027
Hej , har lagt in två nya bilder som har ank till julen. Det är inte så lätt det blir lite fel men har lyckats att rätta till det tror jag? :santa1: Hoppas att ni har överseende med mina misstag . Övning ger färdighet . Ha en fortsatt trevlig helg allihopa:santa-3-icon: och må så gott. Mvgh

Sv: Nya bilder

Trevligt att få se tomtarna som besökte Smedjebacken :)
Var katten kanske en julklapp :wideeyed:

Tomten hade så bråttom att åka och lacka om bilen så han slängde bara in julklapparna till oss i morse
:snow-icon: Carina & Gunnar

Sv: Nya bilder

hej, katten är inte en julklapp men han tycker att det var roligt med allt papper. Sickan som vi har döpt honom till hämtade vi hem i somras ifrån Delsbo, sen har jag en till katt som är 12 år och heter sixten, han har ochså poserat på i fotogalleriet:santa1: Mvh

Tillbaka
Toppen