• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny

F

F.d. 16622

Guest
Hej! Ville bara säga Hej! Jag är här för första gången.:yes:
 
F

F.d. 55262

Guest
Sv: Ny

;) Hej och välkommen. Hoppas du finner denna klubb interssant så att du
vill bli fullmedlem. Stig:spinny:
 
P

PAM 97

Guest
Sv: Ny

Hej och välkommen. Vi kommer över till Åland i sommar så vi kanske syns någonstans då

Pelle o Monica
 
F

F.d. 50004

Guest
Sv: Ny

:yes: Hej och Välkommen till klubben :yes:
hoppas ni kommer att trivas här.

Hasse och Lena
 
F

F.d. 25011

Guest
Sv: Ny

Hej och välkommen i gänget!

Hoppas att du skall trivas med och hos oss.

Hälsningar
:wub: Lena & Leif:yes:
 
F

F.d. 11858

Guest
Sv: Ny

:wink: Hej och välkommen säger jag också. Varning HBK är beroendeframkallande! jag tittade in och blev fast. Trevliga medlemmar även om jag hittills bara "träffat" er här på HBK's hemsida.:wink:
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Ny

Hej Frankie, Jag tror inte att Du blir besviken för att du blir medlem.

Vi, "Min Fru Monica och jag" gick med i klubben och var med på den första träffen som Vi hade i Kaxholmen på Nyårsafton.
Det blev en väldigt trevlig tillställning.

Vi har varit med i både Caravan Club och Motor Home Club of Sweden och jag kan säga att det är skillnad på förening och förening.

I denna klubb så finns en otrolig känsla för att vi har Respekt för varandras åsikter. Dessutom så finns en kunnande om Internet som inte är av denna Världen. Vi har ett gott team som sköter våran Hemsida på ett mycket kvalificerat sätt.

Jag tänker på om Du frågar KINGEN om Ställplatser så skall Du veta det att det Kingen inte vet om Ställplatser är inte värt att veta. Om Du frågar Håkan "Blixten" om Hur man hanterar en Hemsida så blir mitt svar samma. Dessutom har vi en Styrelse som jobbar intensivt för att vi skall ha det bra. Ingen nämnt ingen glömd, Hälsningar från Monica o Kurt i Göteborg
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Ny

kurt.b....
du talar som en gud..
ds
icon14.gif
 
Toppen