• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny TV-antenn

Lasse N

FD HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2634
Medlemskap
2022
Hej
Jag behöver en ny TV-antenn och undrar om någon har erfarenhet av denna?

LTC DVB-T AIR
Rundstrålande antenn för mobilt bruk så som på husvagnen, husbilen, lastbilen som på båten. Är man ute efter en antenn som klarar tuffa förhållande med en utomordentlig mottagning är det denna antenn som gäller. Levereras komplett med antennförstärkare, fäste för rörmontage och 6 meter antennsladd. Förstärkning (454 - 890 MHz): 22 - 26 dB, Strömförbrukning: 230V (120mA) 12V (65mA), DVB-T kanaler: 21 - 69, Fram/back förhållande: UHF 16 - 6, Max vindlast: 0,181 m2, Max vindtryck: 12,67 KPa, Arbetstempratur: -20C - +50C, Färg: Vit, Antenndiameter 335 mm. Vikt 0.95 Kg.
Artikelnummer: 3041
Rek.pris: 695:-

Lejontrading cobra, vhf, Billarm, autogard, larm, bil, biltillbehör, bilelektronik, bilkomponenter, radionyckel asr, centralåsmotor, glaskross, glaskrossensor, ir-detektor, irdetektor, siren, sirén tuta, batteribackup sirén, mini piézo, piezo garagep

Lasse.

F

F.d. 25020

Guest
Sv: Ny TV-antenn

Hej har den antennen på vår husbil behöver sällan skjuta upp den eftersom den är runtomsökande så köp du ångrar dig nog inte. Mvh 220 Sture i Pajala

T

Teddi

Guest

hej,,har en lika,,men,,ja använder aldrig förstärkaren då vi fricampar,,då tar den en plats på inverter som kan användas till nåt annat,,,istället snurrar ja på antennen,,
brukar alltid funka,,teddi,,

F

F.d. 29797

Guest

Hej
Jag behöver en ny TV-antenn och undrar om någon har erfarenhet av denna?

LTC DVB-T AIR
Rundstrålande antenn för mobilt bruk så som på husvagnen, husbilen, lastbilen som på båten. Är man ute efter en antenn som klarar tuffa förhållande med en utomordentlig mottagning är det denna antenn som gäller. Levereras komplett med antennförstärkare, fäste för rörmontage och 6 meter antennsladd. Förstärkning (454 - 890 MHz): 22 - 26 dB, Strömförbrukning: 230V (120mA) 12V (65mA), DVB-T kanaler: 21 - 69, Fram/back förhållande: UHF 16 - 6, Max vindlast: 0,181 m2, Max vindtryck: 12,67 KPa, Arbetstempratur: -20C - +50C, Färg: Vit, Antenndiameter 335 mm. Vikt 0.95 Kg.
Artikelnummer: 3041
Rek.pris: 695:-

Lejontrading cobra, vhf, Billarm, autogard, larm, bil, biltillbehör, bilelektronik, bilkomponenter, radionyckel asr, centralåsmotor, glaskross, glaskrossensor, ir-detektor, irdetektor, siren, sirén tuta, batteribackup sirén, mini piézo, piezo garagep

Lasse.
Har haft denna 1 år nu. Hittills har den fungerat var jag än varit i Sverige.
Finns ingen anledning att ge bortåt 2000 - 3000kr för en antenn som
en del kostar. Köpte min hos ses sea båttillbehör Långedrag Göteborg

Toppen