• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny storsäljare! GPS 7 tum med eller utan backkamera

F

F.d. 25144

Guest
Ny storsäljare? GPS 7 tum med eller utan backkamera

Vet inte om denna modell/variant har diskuterats här men verkar helt klart intressant för min egen del. Det som ytterligare talar för är livstids uppdatering om det också funkar. Fast jag tror nog att apparaten hinner bli omodern innan dess...

Någon som har erfarenhet eller synpunkter på denna GPS? Skall man satsa på kabel till kameran eller köra trådlöst? Det finns dessutom olika slags kameror. Olika IR o olika tittvinklar. Vore hursomhelst bra med endast en apparat där man har allt samlat.

GPS

ChristerP:wub:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55350

Guest
Sv: Ny storsäljare! GPS 7 tum med eller utan backkamera

og den koster??????

F

F.d. 25144

Guest

Kolla priser i länken. Pris beroende vilken kamera du väljer...

Hälsar
ChristerP

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023

Jag kommer att välja en TomTom eller Garmin när jag byter nästa gång. De kommer troligen att finnas kvar innom överskådlig tid.

F

F.d. 25144

Guest

Jag tror o hoppas på att fler tillverkare kommer med lösningar där man kan kombinera GPS/backamera-funk.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag skulle nog satsa på de vedertagna märkena på navigatorn. De är både billigare, bättre och lättare att upgradera. Garmin, TomTom, Route66 m.fl. finns dessutom till mobilen där kartorna uppgraderas kontinuerligt. Mobilerna kommer med allt större skärmar, Samsung i8910 har 3.7 tum och 4.5 tum är på gång.

Senast ändrad:
F

F.d. 25144

Guest

Tack Knarrevik o ni andra som svarat på denna GPS m backamera. Verkar vara en Samsung skärm i alla fall om jag förstod rätt. Hur många o vilka märken har backamera som tillval egentligen. Har dålig koll på detta. Min nuvarande Garmin 660 europa, får jag nog köra med ett tag till tror jag. Men som sagt skulle jag i "framtiden" vilja ha en apparat som kombinerar GPS och kamera i samma. Det borde komma fler sådana eller hur?

Någon annan som spånat i vilken riktning utvecklingen kommer att gå?

Trevlig kväll på er HBK-are :wink:

ChristerP

Toppen