• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny ställplats på Costa Brava i Spanien

Vi som tar hand om våra husbilsplatser i bakgrunden har gått över till högsta beredskap och är redo att snabbehandla ärendet så fort det skickas in. ;):):D

Vi ligger i och för sig alltid i högsta beredskap, fast det gäller nog mest @BoEr, han är snabb som attans, min högsta beredskap har nog en lägre nivå om jag tänker efter... :confused::oops:;)

Nu finns väl alla uppgifter som ni behöver för publicera den här nya och spännande ställplatsen, en ecoplats!

Ställplatsen ligger alltså i provinsen Murcia, inte på Costa Brava,

TommyD

Vi har väl enbart koordinater och namn, dvs saknar uppgifter om markunderlag, antal platser, servicefaciliteter, priser, foto, mm. Ofta kan vi plocka/komplettera med sådana uppgifter från en bra hemsida, men den har ju knappt kommit igång. Dessutom, styrkan med vårt register är just att det är en medlems/husbilists beskrivning av respektive platser som finns där.

Jag vill inte gissa, sannolikt ingår WC, dusch, el, vatten, tömning grått och svart, WiFi, sopkärl och tvättstuga. Priset är kanske 12-13 €/dygn korttidsuppställning? Kan man enbart tömma/fylla? Priset i så fall?
Foton går inte att ta via Google av en ny ställplats, streetview visar antagligen alldeles för gamla bilder. Okay, man kan lägga in ett utsnitt av kartan i satellit "view". Men, ... Krystat.

Så, jag väntar på mer information, helst via ett inskickat formulär så att platsen hamnar i registret registrerad av en medlem som varit där, alltså helst inte av mej som webbare :(

Edit: Oops - Vi skrev samtidigt Jocke

Tillbaka
Toppen