• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny Singelmedlem

F

F.d. 25774

Guest
Hejsan!
Är ny medlem här på Husbilsklubben, och vill gärna lära känna lite husbilsfolk.
Gärna singelkvinns som är med eller utan husbil. Självklart en bra manlig kompis också så klart. tack för att jag fick vara med.
//lars
 

Bilagor

  • IMG_0001.JPG
    IMG_0001.JPG
    199,9 KB · Visningar: 20

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: Ny Singelmedlem

Jag föreslår att du anmäler dig till vår Singelträff i Wassbacken 9-11maj. Där lär du träffa några Husbilsinglar. Sen kan du anmäla dig till årsmötet, där lär du träffa många husbilsmänniskor.
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Ny Singelmedlem

Tack för tipset. Det ska jag kolla upp. Blev så glad att jag hade fått ett svar.
//lars (;-))
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Ny Singelmedlem

Jag föreslår att du anmäler dig till vår Singelträff i Wassbacken 9-11maj. Där lär du träffa några Husbilsinglar. Sen kan du anmäla dig till årsmötet, där lär du träffa många husbilsmänniskor.

Kanske skulle ha skrivit här.
 
F

F.d. 29811

Guest
Sv: Ny Singelmedlem

Hej,
Alltid roligt med fler singlar här. Välkommen!
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Ny Singelmedlem

Tack för det Ann-Sofi.
Kollade in som hastigast dina reseberättelser vilka jag ska kolla mer på vid tillfälle. Nu ska vi fira Valborg jag och min husbil, ha ha
 
Toppen