• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny Navigon 8410 Gps får mycket beröm!!

F

F.d. 10627

Guest
Sv: Ny Navigon 8410 Gps får mycket beröm!!

Mmmm...

Har tröttnat lite på Navigon, har en 7310 som fick krupp när vi som mest behövde den på vår europaresa, den blev jätteseg och jag var tvungen att göra en reset på den med följd att alla mina sparade platser försvann, det är även fler som råkat ut för samma problem med att apparaten hänger sig, blir enormt seg o sv. Detta händer bara ibland dock, men men

Men kanske ger dom EN chans till.........

F

F.d. 52994

Guest

Verkar intressant. Jag har nu en 8210, men jag saknar kordinatinmatning i den, så nu blir det till att investera i en ny nästa år:twitcy:

Chris o Benny

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
729
Medlemskap
2025

Jag har en Navigon 8110 uppgraderad till 8310 och fick då funktionen att kunna knappa in kordinater manuellt. Det är bara det att det verkar vara ett helt eget kordinatsystem, den tar inte inmatningen av de vanligaste formaten (de som anges i campingkataloger, HBK eller liknande). Verkar knasigt. Jag skall kontakta Navigon om detta problem.
//Benny

F

F.d. 10627

Guest

Du bör ha en inställning där du kan ange vilket av 2 olika format som ska användas, antingen decimalt eller i minuter och sekunder.

Ska finnas under inställningar-allmänt

Toppen