• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

F

F.d. 2621

Guest
Hej på hela klubben!

Vi är nya inom detta med husbil, men tycker det verkar vara lovande. Sommarens turer gav bara en minuspunkt, nämligen detta med att hundar inte verkar vara så välkomna överallt.

Förbudsskyltar vid badstränder borde t ex inte gälla dygnet runt och heller inte året runt - eller?

Renee och Ted

Clary och Leif - HBK 605 - tipsade oss om klubben mm mm
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Ny medlem

Hej Renee. (Ursäkta om jag inte stavade rätt):confused:

Det med hundar är marigt. Men Du skall veta att i Husbilsklubben.se är alla välkomna.

Både tvåbenta och 4-benta. Vi (dock ej vi)är många som har dessa underbara varelser i vårt ägo.

Så Du kan känna Dig helt lugn. I denna klubben tar vi emot allt som är Positivt.
Är det någon som tycker att hundar är negativt?

Nej, Du ser ju själv. Välkommen till klubben ,med hundar eller utan hundar. hls från kurt nr 35.
:mcride: :music-icon: ;) :D
 

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
623
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: Ny medlem

Hej Renee och välkommna till klubben!
Precis som kurt.b skriver är det många här i klubben (bl.a. vi) som har hund.
Har inte själva upplevt något direkt ställe där "jycken" inte varit välkommen, men det finns säkert en del.
Men som sagt i Husbilsklubben är alla välkommna.
Hoppas att ni väljer att bli medlemmar också så ses vi säkert framöver.

/Thomas & Lena
 
Toppen