• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem

F

F.d. 24280

Guest
Hejsan alla klubbkompisar!
Har just nu betalad medlemsavgiften och så har jag dragit mitt strå till stacken(heter det så:wink: )och nu är jag medlem i den här eminentna klubben
Mvh/Zlatko Schneberger från Motala

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Ny medlem

Tack för det...du vet..vällsmörd munlädermed massa stavfel.Förhoppningsviss så har Ni översende med det:yes:

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Välkommen Zubac.

Har inte funderat om utan när du skulle bli medlem. Många känner dig från olika forum och vet att du har mycket att tillföra.

F

F.d. 4879

Guest

Kul och välkommen! Om det är nån tröst så stavar vi nog alla fel ibland...
Göran

Nizze

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025

Hej!

Kul att du bestämde dig till slut. Motala är en fin stad. Vi ska dit i helgen. Min mor fyller 85 år. Vårt nattläger blir på Saxvägen hos min bror. Skönt att ha hemmet med sig.
Kanske ser en skymt av dig.

//Anitha

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Dig Zubac och välkommen till Sveriges bästa Husbilsklubb.
Hoppas att vi får träffa Dig på någon träff, önskar Monica o Kurt från Götet.:D :D :D :D

F

F.d. 24280

Guest

Får Tacka för den varma välkommnande,det är nästan så jag rödnar och visst syns Vi

F

F.d. 24280

Guest

Nizze,
Visst är Motala en fin stad..anars hade man inte stannat i 40år,men hamnen med MotorMuseum och den nya länga med restaraungen som är nybyggt efter branden och Wettern Restaraungen förhöjer stämningen..och visst är det nåt med den gammla bron också.

Bild 092.jpg

Bild 096.jpg

Bild 105.jpg

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Kul att du nu är medlem. Välkommen. Fortsätt ditt trevliga skrivande, vi är nog många som uppskattar dina inlägg!
:D
Ang. Motala så tycker vi att det är en mycket trevlig stad. Vi har ju Klockgunnar som bor där och som vi har hälsat på några gånger.
:)
Eva & Hasse HBK 9

F

F.d. 1883

Guest

Tack för det...du vet..vällsmörd munlädermed massa stavfel.Förhoppningsviss så har Ni översende med det:yes:

jag skall försöka stå ut med dig Zlatko:yes:
Bytte ju Forum för att vi inte skulle nöta på varandra
men det skall säkert gå bra:D
Vi ses när vi tittar in i Leifs skåp du vet!!!!:rolleyes:

F

F.d. 24280

Guest

:p HeHe..och jag som tänkte slippa Kalmar folket:) Vad fel kan man ha ibland.

Toppen