• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem

F

F.d. 29768

Guest
Tack för välkomsthälsning och ett stort HEJ från oss Gun / Runar Klang. Vi trodde vi slutat med husbil i höstas när vi sålde våran Frankia 800.Vi började med husbil 1994 ,en Niesman Clou från 1990, sedan har det blivit 8 st.och nu nr 9, så man ska inte säga,nu har vi slutat.Den sista bilen är 6.0 met. och är tänkt som en "åkbil" exempelvis, inte som tidigare ,åkt till Marocko några månader,utan resor mer i Europa,kanske östra delarna,vi får se.Sedan ska det bli spännande att bli medlem i Ny husbilsklubb ,tror att vi känner flera sedan tidigare här. Sedan tycker jag mig se att det är bra omsättning på nya inlägg av medlemmarna, vilket är roligt, själv är jag nog dålig på att skriva,men ska försöka bättra mig. Än en gång stort HEJ alla gamla och nya vänner. vid pennan Runar

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Sv: Ny medlem

Hej och välkomna skall ni vara.:D
Det är lika roligt varje gång som det tillkommer nya husbilsvänner i vår klubb.:D
Hjärtligt välkomna Anders.B

F

F.d. 1074

Guest

Hej och ni ska känna er välkomna till klubben för det gjorde vi.:twitcy:

HBK 329 Birgita & Rune Andersson;)

F

F.d. 6238

Guest

Hej och hoppas att Ni känner Er välkomna till en mycket trevlig klubb med trevliga människor, hälsar Monica o Kurt:D :D :D

F

F.d. 3232

Guest

:p Hej Klangen.Välkommen till klubben önskar Kenth & Lisbeth i Hovmantorp. ( Bacillen ):mcride:

noren

HBK Medlem
Kommun
Lekeberg
HBK-Nr
122
Medlemskap
2025

Hej på er !

Viste inte att ni hade sålt Pärlan.
Men det är visst inte första gången ni bytt från stor till liten.
Kanske snart en ny Frankia?
Hälsningar Janne o Marita

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Vi önskar er varmt välkomna hit. Hoppas att vi ses på någon träff framöver! Vi har ju träffats förr och haft trevligt tillsammans!
;) :yes:
Eva & Hasse HBK 9

Toppen