• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

Hymerclaes

FD HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
393
Medlemskap
2021
Hejsan! Jag heter Claes min hustru Carin. Vi har åkt husbil sedan -83. Det har hittills blivit 6 bilar MB 508, MB 608, Pilote 800, Hymer B 544, B 644G, nu B 674 Vi gillar att åka i Europa helst i Italien. Vi var ute på en tur till Holland i v16. På hemvägen träffade vi ett trevligt par från Vänersborg som talade sig varma om HBK. Det tyckte vi verkade intressant så därför är vi här nu. Vi ser fram emot att bil medlemmar.
Hälsningar
Carin o Claes
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Ny medlem

Välkomna!
Själv är jag novis och har haft ett enormt stöd av mina kompisar här. Med den erfarenheten du och din fru har så kan ni berika vårt forum med era erfarenheter.
Välkomna sedan som medlem, då öppnas fler dörrar på vår hemsida.
 
F

F.d. 50004

Guest
Sv: Ny medlem

Hej. Claes och Carin välkomna till klubben, hoppas ni fick en bra hemresa från Heiligenhafen. Vi åkte inte förrän på lördag och då var det ju mycket bättre väder.

:wub: Hälsningar Hasse och Lena Vargön.
 

A.Borg

HBK Medlem
Inlägg
1.306
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

HJärtligt välkomna skall ni vara!
Italien är ett trevligt land att semestra i tycker också vi.
Anders.B:D :D
 
K

kiakenta 155

Guest
Sv: Ny medlem

VÄLKOMNA HUSBILSVÄNNER HOPPAS NI KOMMER ATT TRIVAS I KLUBBEN.

HÄLSNINGAR KIA KENTA HALMSTAD:yes:
 

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

Hej och välkomna!
Som jag har förstått det är detta klubben både för erfarna husbilsåkare och oss noviser! Välkomna att dela med er av erfarenhet och kunskap i ett gôtt gäng.
Gerd o Staffan i Maja
:D
 
Senast ändrad:
Toppen