• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny husbil

F

F.d. 297

Guest
:)Vi har varit på Kista Mässan nu både i går och dag. Vi fastnade för Dethleff Esprit i7910 den där med bogge axlad samt 1 m längre än våran Dethleff Esprit i6840 som vi har i dag. Denna bil har de saker som vi saknade i våran nya bil som bara är 4 månader gammal. Denna bil har ju allt som går att ha också. Man är ju inte klok. Men vi resunerar att man liver bara en gång sedan har vi inga barn som ska ärva oss än gång i tiden när vi faller bort. Så nu får vi den nästa fredag så nu går man och längtar men det var ju snabbt ändå. Det är farligt att gå på husvagsmässorna säger vi. Men nu har vi fått ett större hus på hjul.
Så nu blir det att packa ur igen och planera var man ska ha sakerna igen. Men man har ju vanan inne nu förstås. Vi har beställt nya dekaler från klubben så nu måste man tänka på sådant också.
Vi har nog inte riktigt fattat detta riktigt ännu det gick ju så fort.
Men andra sidan har vi nu något att se ifram emot i höstmökret.
Vi har tänkt oss att ta en provtur till Dalsland nästa helg om det inte snöar det kan man aldrig veta.
Nu är vi så lyckliga så vi vet inte var vi ska göra av oss.:):):):):):):):):):):):mh::santa-2-icon: Det får bli vår julklapp i år.

Anita o Risto i Täby
 
F

F.d. 4697

Guest
Sv: Nu husbil

Önskar att jag med va miljonär och fick en ny fin bil.

Väldigt kul för er GRATTIS:
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Nu husbil

Vi har en h7910 som vi hämtade veckan före påsk. Vi är så nöjda med denna husbil. Önskar er lycka till med er nya bil, vi är övertygade om att ni kommer att bli lika nöjda som vi är.

Det där med husbilsbyte har alltid gått fort för oss, har inte riktigt fattat vad som har hänt när man står där överlycklig och hämtar sin nya fina husbil! Men nu är det sista gången vi bytte till en ny husbil (har vi sagt förr).
 
F

F.d. 5188

Guest
Sv: Nu husbil

Grattis till nya Dethleffen, och ta ni en tur hit till Dalsland, det snöar inte men vi har en fin höst med mycket sol och riktig fina höstfärgar.
Mvh Leif på Dal.
 

robert

HBK Medlem
Inlägg
412
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027
Sv: Nu husbil

Ja, nu blev vi avundsjuka... har bytt bil precis, dethleff i6870, men det finns en hos codat som heter i7870 och det är den bilen jag vill ha!! Ni är inte ett dugg knäppa utan gör precis som ni vill med era pengar och ert liv, hoppas att den nya bilen blir som ni tänkt er!
Lycka till med den nya bilen, familjen Åhnbrink
 
F

F.d. 297

Guest
Sv: Nu husbil

Hej alla ni goa husbilsägare som sagt grattis till oss. Vi säger också grattis till Er som nyligen har bytt och tänker byta. Vi säger bara det att det är farligt att gå på husbilsmässor det blir dyrt men andra sidan lever man ju bara en gång.
Varför ska man ligga på pengarna i kraven där har man inget roligt för dem.
Man lever här o nu säger vi.
Vi tackar ännu en gång till Er alla glada husbilsägare. Hoppas vi möts på vägarna och får träffas.
Jaja men det blir en sväng om till vackra Dalsland där min man har en av sina yngsta bror bor 2 mil ovanför Begtsfors kommun Lund Laxarby så Melleryd känner vi till.

Ha en trevlig helg allesammans

Anita o Risto i Täby
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: Ny husbil

Grattis till nya bilen , det är bra för Sverige att det görs affärer i denna lågkonjunktur.

Vad var det som ni inte var nöjda med med den gamla och vad vann ni med den nya.
Det kan vara intressant att titta på vad ni fokuserat på.
 
Senast ändrad:
Toppen