F
F.d. 17469
Guest

Jag hoppas på att någon kann ge mej et tips på en bra GPS som är lätt att ladda in POIs i
min nuvarande MIO är omöjlig att få in något i tacksam för ett svar för då blir det en försenad julklapp/S-Å.B
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej
Jag har en TomTom 730T som er toppen lätt att ladda in POI på. Finns till bra pris i dag
Lasse
Garmin är lättast! Sedan kan man uppgradera kartorna gratis närhelst man vill.
Tack Kalle!
Det får bli mellandagsrean och en tomtom det förstår jag.
Om jag vaknar i tid efter nattarbetet i helgen/S-Å B
Har du registerat dim mio på www.mio.com annars går det inte att ladda ned program det kostar inget att regi. finns även uppdatering fartkamera MVH BarbelGod Jul på er alla HBK:are
Jag hoppas på att någon kann ge mej et tips på en bra GPS som är lätt att ladda in POIs i
min nuvarande MIO är omöjlig att få in något i tacksam för ett svar för då blir det en försenad julklapp/S-Å.B
Hej BengtKalle i Viken!
Hej!
Du verkar vara en "baddare" på det här med GPS.
En enkel fråga, vet Du hur man uppdaterar en BLAUPUNKT TravelPilot DX-R 70,
utan att det kostar "skjortan" eller 2.
Har en sån installerad i husbilen.
Tack
HBK 2483 Bengt