• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny Google Maps med trafikbelastning for PC

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 55451

Guest
Hej
Har netop afprøvet den ny Google Maps i lite for PC - som særlig udvalgt :) - sikkert som flere andre.
Programmet er endnu ikke klargjort for smartphones og tablets.

Mange gode muligheder til brug under rejsen med visning af alternativer og trafik m.m.

Det imødekommer fogg grænseløse og roamingfri brug af internet med tydelig visning af langsom trafik etc. - undervejs.

Jeg genkender det fra TMC på PC Route 66 (virker stadig godt), Garmin m.fl. - super.

Der er sikkert flere end mig som har udforsket det nye Google Maps og fundet andre muligheder.
I morges kl ca. 6

ny Google maps.jpg

PS - så lidt tættere på, en lille time senere - lidt forandret og se mere præcis hvor der er kø nord for Hamburg

Ny Google Maps 2.jpg

PS 2 - der skal nok en nyere PC til - ihvertfald går det meget langsomt på en Win.XP - rimeligt hurtigt på Win 7 4GB DDR3 64 bit.

trafik i århusområdet kl 14 d.d. på satellit baggrund og med seværdigheder - lige noget for AC turister :D

trafik aarhus kl 14.jpg

På Dansk - Ja kopieret, for jeg er alvorlig træt af en i produktfanatiker som evigt laver ballade og angreb mod mig - så det bliver ikke her i HBK jeg ligger min særlige energi.
Emnet låses - tag det til efterretning eller slet emnet.
:mad:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Ny Google Maps med trafikbelastning for PC

Et tip til PC brugere.
Til dem som har fået det ny Google Maps til at virke på PC'n, og fristes undervejs af interessante billeder i Udforsk og peger på billedet men i samme øjeblik man vil pege på stedet forsvinder stedsangivelsen på kortet, er der hermed et tip' til at fastlåse positionen.

Højreklik mens du er på billedet og alternativer (ikke Google alternativer) kommer op - det fastlåser stedsangivelsen og du kan gå ud og klikke et par gange på det fastlåste sted og dermed zoome tættere på stedet for billedet.
Indviklet - ikke når du har prøvet første gang ;)

Problemet er feedbacked' til Google.

---------
Nu går vi præstations detailler :)
Hvis du vil se f.eks. trafikken på cyklestierne i København så kan du opdatere dem jævnligt ved at klikke på opdater' eller genindlæs i din browser.
- du kan også bruge det for biltrafikken på motorvejene :p - ved København, Vejle og Århus m.m.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen