• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyårs Akuten

F

F.d. 25098

Guest
Hej.

Fuzzy är väldigt skotträdd och vi har äkt runt de senaste åren för att hitta ett ställe att stå på vid nyår. Förra nyår var vi i det nya lantstället där det är 300 m till närmaste granne och inte mycket liv runt om kring.
Vi tittade på TV och märkte knappt av nyårsfirandet och det var väldigt skönt.

Om det inte blir för mycket snö,,kan jag ha ett par akutplatser för er som inte orkar vara kvar hemma med eran hund,,utan kan stå ute i ödemarken nåt dygn.

Här finns ingen el eller andra bekvämligheter och Raketfritt kan inte garanteras, dock inga fyrverkeri hos oss.


Detta är ingen träff,, utan akut...

Ring 0706812745...Peter

MVH,,
Peter,Fuzzy & Alice
 
F

F.d. 13559

Guest
Sv: Nyårs Akuten

Vilket snällt och trevligt erbjudande! Skulle gärna ha nappat men Falkenberg ligger liiiiite för långt bort från Tierp.

Är det någon annan som har förslag på ställen i närheten av Tierp/Uppland att övernatta så tas de tacksamt emot, inte kul med en skotträdd hund.

Vänligen
Irene
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Nyårs Akuten

Min hund som var totalt orädd för skott tidigare, blev enormt skotträdd efter att åskan slog ner på gården vi bodde på tidigare. Jag ger några Plegisiltabletter (lugnande) som fungerar bra på min hund. Receptbelagt, men hos många Veterinärer kan man köpa en dos över disk inför nyår.
Finns även receptfria "ferromon"medel som fungerar bra på många hundar, dock inte min.
 
Toppen