• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu tar det i och blåser!

• Startad av Startad av hianders
  • Startdatum Startdatum
H

hianders

Guest
Södra Dalarna just nu kl 12.10. Vindarna ökar och temperaturen ligger runt 9 grader plus. Det är beräknat att bli ca 12 m/sek på em vid tvåtiden. En fördel är ju att det vita sakta sakta men säkert försvinner.

Blåser ni bort i Skåne? Någon som kan rapportera?

fru hianders/Inger
:wideeyed:

Sv: Nu tar det i och blåser!

Hej Hianders

Här i Ulricehamn tar det också i och blåser kraftigt, dom har utfärdat stormvarning. Tänkte vi skulle ut på premiär tur, men tror vi skjuter upp den, vi får se, ha de gott

Hej!
Det blåser friskt i Klippan oxå, dock är snön bort sedan länge och det knoppas på buskar och träd...när det slutat blåsa skall jag ta fram solstolen och sola.:D

Mvh
Pilot

Med en välslipad sekatör har jag beskurit ett par rosor men kryper nu in i lä.
Här i Steninge blåser det 12 m/sek.

mvh
Fincan

Blir inte riktigt klok på dessa meterologer.....:rolleyes: de sa på radion innan i dag att det skulle blåsa upp till 20 sek meter i byarna,:confused: men det borde ju blåsa mer ute på slättlandsskapet, för ute på Wapnöfältet blåste det innan idag....... så att det skulle blåsa mer i byarna är fel :wideeyed: nej nu kom jag på vad de menade.....:twitcy:

Så håll i hatten alla där ute .....

Här i Bålsta har vi byar på 25 sekundmeter.
Bengt

Tillbaka
Toppen