• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu ställs bilen på

F

F.d. 25038

Guest
Har ställ på bilen den 17 kan ej vänta längre

Häls Mikael o Carina

:mcride:

ps blir nog en sväng förbi örkeljunga fukttest blir nog helsingborg åsså

Senast redigerad av en moderator:

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Sv: Nu ställs bilen på

Vi ställer på bilen den 13 mars - sedan drar vi till Helsingborg den 14 för att åka till husbilsfirman som vi köpt bilen av - ska få fixat till golvvärmen. Därefter åker vi och kollar hur det ser ut vid Parapeten - hört att det brukar stå lite husbilar där. Annars får det väl bli vårt favoritställe Rydebäck utanför Helsingborg.

Nu får vi hoppas att det inte kommer något bakslag på vintern utan bara blir varmare och varmare. Läste på Verdensvejr Skandinavien att det skulle bli 10 gader i Helsingborg på fredag - härligt.

Vårliga hälsningar

Marie o Rolf :mcride:

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej, vi kommer att ställa på våran den 1/4. Vi ska besikta den 7/4 ,sen hoppas vi det bara är att tuta och köra. Det som är inplanerat är årsmötet hos Ragges. :yes:Mvh

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Er Vänner!
Vad roligt det är att läsa Era inlägg, Ni som Ställer på. Jag känner KRAFTEN i inläggen, GLÄDJEN.

F-n jag måste ställa av bilen för att sedan Ställa på, så kanske vi blir lika glada.

NEJ, tillverkar bara skämtet med Er.

Gratulerar och hoppas att Ni får en lika fin glädje på Era resor.

Och alla Ni som skall åka till Kroatien, Italien, Frankrike och övriga Europa, så hoppas Vi att Ni kör "Stilla o rolig"

Dont take it easy, just take it. Hls Kurt.

F

F.d. 4879

Guest

Vi kom hem för en stund sedan med husbilen, varit ute på Dalarö sedan igår. Vi behöver inte ställa på den för vi ställer inte av den. Husbilen fungerar som ett vinterbonat fritidshus, vill man använda det så kan man det ovidkommande av årstid.

I

Iveco 35

Guest

Hej Kölis. Är det en husabergare som är på bilden, frågas? Olle.

F

F.d. 4879

Guest

Ja, det är min "motionscykel". En Husaberg FE400E -99. Min sista tävlingshoj som jag beslutade mej för att spara och använda som motionshoj enbart när jag slutade tävla 2001. Vi tar en sväng varje lördag Bettan och jag! (har väl tyvärr blivit lurad av polarna att åka några tävlingar sen dess, men bara för skojs skull).

I

Iveco 35

Guest

-Cross eller enduro, har själv lite förflutet inom motocross. Olle.

F

F.d. 4879

Guest

Det är en Enduro. FE400E betyder F=fytakt, E=enduro, 400=400cc, E= elstart. Hade det varit en cross så hade den hetat FC400. Mycket det där med beteckningar... *L*

Country

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2025

Änteligen..så känns det..och vad

man har väntat på den här tiden..

den här lyckliga tiden på året...:yes:

För nu har vi änteligen börjat planerat när vi ska STÄLLA PÅ husbilen..

den lyckliga dagen är 2april..

Härligt!:dog:änteligen tycker även Ayo!

Country

Toppen