• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2026 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu pustar vi ut lite. S.Frankrike-> S.Pola idag.

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2028
Svinkall natt o start i Frankrike m vinterjacka, efter nån timme blev d vår m blommande körsbärsträd o bytte jackan mot tröja. Här i S.Pola rena sommaren m shorts o t-shirt :-)
Hunden ligger under markisen o e nöjd efter skön cykeltur. Mycket spring i benen efter långa dagar i husbilen. I morrn ska vi bara njuta innan vi rullar längre söderut.

Sv: Nu pustar vi ut lite. S.Frankrike-> S.Pola idag.

Låter härligt med värme. Skulle behövas här också. Vinterjacka och fleecetröja sitter inte i vägen
Är nu i Båstad efter rundtur i Skåne, i morgon till Falkenberg och fredag bär det iväg till Ullaredsträffen.
Hälsningar från Lena och Larissa (som inte går in självmant i husbilen)

Hej.
Vi står i Salobre´na.
I dag har vi haft toppenväder.
Men eftem. bjuder på kall vind.
Hoppas att vädret äntligen blir varmare
efter att ha varit kyligt även här nere.

Hej! Då var vi nära ses ;). Skulle övernatta i Salobrena men ångrade mig i sista stund o blåste på t Fuengirola. Har stått på torget inatt. +20 mitt i natten. Underbart väder idag. Imorrn styr vi västerut.
Glada hälsningar från Bassi m matte

Tillbaka
Toppen