• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu blir Sveriges största husbilstidning ännu större

Status
Stängd för vidare inlägg.

Leif Edström

HBK ordförande
Inlägg
3.692
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2024
Nu blir Min Husbil i Sverige – Sveriges största husbilstidning – ännu större och
tillgänglig för alla, helt kostnadsfritt!

Från och med idag kommer alla tidigare utgivna nummer av Min Husbil i Sverige, från år
2015 till senaste numret, att finnas upplagda på vår hemsida. Totalt 46 tidningar.
Formatet är bläddervänligt och läses som E-tidning, för att ge närmast möjliga känsla av
att läsa papperstidningen. Men det är inte bara äldre nummer man kan läsa där. Första
numret för 2022 kommer att finnas på vår hemsida 5 februari och kan där läsas av alla,
helt kostnadsfritt. E-tidningen kommer följa vår utgivningsplan för när tidningen finns ute
i butik.

- Vi firade 10-årsjubileum 2021 och siktar med stark optimism mot tio nya,
framgångsrika år. Men vi vill också göra positiva förändringar som kommer alla våra
läsare till gagn både nya läsare och de som redan läser vår tidning säger Per-Anders
Persson, chefredaktör och ansvarig utgivare.

För att underlätta för läsarna återfinns de 46 tidningarna från 2015 till 2021 års sista
nummer dels i kronologisk ordning, med senaste numret först, dels går det att söka
inom sju olika kategorier men även att frisöka.

- Genom att tillgängliggöra tidningen kostnadsfritt nu även som E-tidning når vi även
andra stora läsekretsar, däribland kategorin som ännu inte skaffat husbil, förklarar
Per-Anders Persson. Besök gärna vår hemsida www.mhis.se
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen