• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu är det nära.

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Ja nu kommer snart vårt årliga vårskrik att höras, det bubblar i strupen. Men det dröjer nog ännu ett par veckor. Det är känslan om vad som komma skall som är så skön. Planeringen har ju redan satt fart snart kan inredningen i "garaget" göras, sen städa ur och packa in i husbilen. Har längtat så länge efter att få ge oss ut på vägarna igen. Jag fullständigt älskar husbils livet och ser fram emot att få träffa många likasinnade husbils åkande underbara HBK:are. Min man påstår att han får en helt ny fru så fort säsongen börjar och jag får nog hålla med honom. Livet blir så mycket lättare när friheten att åka runt och se så mycket inträder. När man stannar till vid nån ställplats eller camping så umgås och pratar man med andra på ett härligt fritt sätt. Inga krångliga förutbestämda möten utan spontan träffar utan villkor. I år ser jag extra mycket fram emot att få träffa många av er som jag lärt känna här i markisen, blog och vår grupp på facebook.Jag är så tacksam för att fått lära känna er, mitt förut så dåliga självförtroende har blivit mycket bättre tack vare er alla. Nu önskar jag bara att jag snart får skicka ut det årliga Vårskriket och att vi alla får en underbar vår och sommar. KRAMAR till er.
MVH Gunilla:bock::mh4::bock:
 
Toppen