• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är den hemma

• Startad av Startad av F.d. 58620
  • Startdatum Startdatum
Sv: Nu är den hemma

Vi längtar som bara den men får vänta tills nästa mån, ska på stor sevice och kamremsbyte innan vi tar ut den för denna sommar :spinny:

Ni får väl bygga ett eget vinteride till den hemma på tomten, så ni kan gå in i bilen och mysa närsomhelst även på vintern.
Vi har sovit över i husbilen många gånger här hemma på gården, barnen tycker det är toppen!

Ni får väl bygga ett eget vinteride till den hemma på tomten, så ni kan gå in i bilen och mysa närsomhelst även på vintern.
Vi har sovit över i husbilen många gånger här hemma på gården, barnen tycker det är toppen!

Ja vi har framtids planer på det. Men fram till det sker står den på dotterns gård i deras maskinhall. Inte så långt härifrån och varje gång vi varit hos dom måste jag ju bara titta till och sitta en stund i husbilen. Idag när vi hämtade hem den så fick vi se deras nya små lammungar hittills 7 st men lammningen är i full gång så fler blir det. Dom är ju bara sååå söta.
Kram Gunilla

Ja vi har framtids planer på det. Men fram till det sker står den på dotterns gård i deras maskinhall. Inte så långt härifrån och varje gång vi varit hos dom måste jag ju bara titta till och sitta en stund i husbilen. Idag när vi hämtade hem den så fick vi se deras nya små lammungar hittills 7 st men lammningen är i full gång så fler blir det. Dom är ju bara sååå söta.
Kram Gunilla
underbart med lammungar

Ja vi känner samma glädje som ni,ibland sitter vi i husbilen o dricker kaffe när den står på uppfarten till huset.Husbilslivet är så underbart.

Grattis,visst är det härligt att ha HB hemma igen,vi hämta hem vår nya i Tisdags
så nu njuter vi för fulla muggar,snart blir det en premiärtur med frugan bara vintern
släpper greppet,kallt ännu o snö kvar här o där !!!!!! :mad:
Men det kommer varmare tider,var så säker,tills dess får vi sitta o njuta med en god
kopp kaffe o känna nybilsdoften,underbart !! :twitcy: :twitcy:

Tillbaka
Toppen