• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är biljetterna beställda...

F

F.d. 9230

Guest
...så kl 11 på fredag åker vi tåg från Göteborg till Mellerud för att hämta vår husbil!
Vi har ju inte sett den ännu så det blir väldigt spännande och vi hoppas allt känns lika rätt när vi får se den i verkligheten som när vi sett den på bilderna.
Återkommer med rapport och bilder på fredag

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Nu är biljetterna beställda...

Åh, vad kul för er! Vi ska tänka på er på fredag! Själv håller jag på att packa (inte husbilen) min ryggsäck, åker tåg upp till Kvikkjokk på söndag för en veckas tältning och fotografering. Kan vara nyttigt att tälta ibland, så man känner hur bekvämt det är när man sen är ute med husbilen :D!
Skämt åsido, jag gillar verkligen att tälta!

Hoppas ni får en mysig första tur med eran husbil!
Hälsar Annette

F

F.d. 25038

Guest

Hej å grattis till nya bilen kör försiktigt ?!

ps va blev de förnån bil undras ??

F

F.d. 55328

Guest

Jag körde förbi Mellerud i Fredags, undra om den inte redan stod där.
Hoppas att ni får en mysig höst i en trevlig husbil.
Vi tänkte köpa en liknande förra året, men sedan var vi i Sollebrunn och fastnade för den nuvarande pärlan.

F

F.d. 9230

Guest

Hej!
Det blev en Burstner Levanto 576, 07:a men inte uttagen förrän nu.
Det finns så få sådana i Sverige så vi har inte sett någon på riktigt ännu utan bara bilder.
Så vi hoppas att det blir den perfekta bilen :)

F

F.d. 9230

Guest

Jag körde förbi Mellerud i Fredags, undra om den inte redan stod där.
Hoppas att ni får en mysig höst i en trevlig husbil.
Vi tänkte köpa en liknande förra året, men sedan var vi i Sollebrunn och fastnade för den nuvarande pärlan.

Då har du sett den före oss :)
Den har stått där några veckor i väntan på vägverket och äntligen är den klar!
Vad blev det för bil för er i stället?
Vi hade inte så många att välja på då vi helst ville ha en med våningssäng på tvären bak samt vändbara stolar fram och helst vinkelkök. Så då blev det denna trots att vi inte kunde få se den innan.

Toppen