• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

nostalgi

T

Teddi

Guest
hallå alla vänner,,frugans sista arbetsdag idag,,en ny tid om hörnet,,bara man får hålla sej frisk,,kortet från 1969,,e hon inte vacker??:)

kolla in gubben bredvid,,en sån filmstjärna:D skall åka nu o köpa en tårta,,
antingen får hon en bit i taget eller hela på en gång:D hon är nämligen datafientlig:)

ha de gott alla 40-talister ock en trevlig helg på er alla önskar farbror ove o tant lisbeth,,ock inte minst ,,TEDDI,,

Bilagor

• Bild.jpg
    Bild.jpg
    2 MB · Visningar: 8
Sv: nostalgi

Härligt teddi,
allt har ju sin tid och sin tjusning så njut, käka tårta, ha det gott och lycka till.
Trevlig Helg
Hälsningar Bror

Jag säger också GRATTIS! Hoppas vi träffas ute på vägen någon gång Tolse.

Sicken snygging teddi..., din fru alltså! Grattis till er båda. Tänk, att utan datorer kunde vi inte dela varandras glädje så här! :)

Krister N

Jag slår vad om att du inte hade snusen inne på kortet.
Då hade Lisbeth lagt benen på ryggen.
:D:D:D
//W

Jag ler, vilket härligt inlägg. Hoppas verkligen ni nu får tid att rå om varandra som fritidskonsulenter.

Njut av dagen, bekymra er inte om morgondagen...

Kram på er från Torbjörn & Annica

vilka härliga människor ni är,,såna underbara inlägg,,t.o.m. den färske:D pensionären har läst,,hon e alldeles tagen,,ja måste säga att de e en fröjd att hjälpa till i denna förening,,tänk så lite de behövs för att sprida lite glädje,,
ja bugar å de djupaste ock säger god-natt ,ove-lisbet,,

ps,,vi ligger nu o matar varandra med tårtan:)

Så unga och vackra. Men ni är ju vackra fortfarande. :bye:

älskade raija,,ditt första inlägg,,till mej,,:D har du blivit alldeles galen:)

vi längtar så oerhört efter er,,under tiden håller ja( lite grann bara) på erat nya hockeylag:) va rädda om er,,sköt om pentti i bastun:)

degött,,teddi,,

Tillbaka
Toppen