• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ni som har MultiPlus-II hur tycker ni den fungerar och vart har ni placerat den?

F

F.d. 65825

Guest
Ni som har en MultiPlus-II hur tycker ni den fungerar? Nackdelen som jag ser är att den är så förbenat stor och vet inte riktigt vart jag ska placera den i bilen.
Kollar även in Inverter Smart 1600VA - 5000VA - Victron Energy som tar betydligt mindre plats och ja jag vet att det är 2 olika produkter.
Det jag egentligen är ute efter är att ha 230 i alla uttag i bilen utan att behöva bekymra mig om att starta och stänga av en inverter eller montera externa relän, jag vill ha allt i ett. Har en Hobby 650 från -98 som inte direkt dräller av plats för större pryttlar, garderob och under 1 soffa är vad som bjuds.

Tillbaka
Toppen