F
F.d. 58547
Guest
Tagna idag med canon 300mm4L I USM + extender 1,4
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tagna idag med canon 300mm4L I USM + extender 1,4
Det är ju ej mina hundar det är en av grannens flaxöra jag tror det är en worster skall höra med säkerhet idag. Det är fågelhund men har även sett att hon apporterar räv.Häftiga bilder Susanne, men vilken ras?
Det är ju ej mina hundar det är en av grannens flaxöra jag tror det är en worster skall höra med säkerhet idag. Det är fågelhund men har även sett att hon apporterar räv.
De kom på isen när jag var nere för att fota lite. 2 Worster o en Terviuene. Susanne
Vad har du för objektivSusanne, v v berätta vilka det använda objektivet har!
Jag antar att det har den fasta brännvidden 300 och ljusstyrkan 4,0 och att extendern 1,2 ökar brännvidden till 420 mm.
Vad står övriga tecken I USM för? Påverkar extendern ljusstyrkan?
Jag försöker lära mig mer om allt detta för att kunna bli en bättre "hundfotograf" till våra tre flattar, såväl utomhus på jakttävlingar som på utställningar inomhus i diverse hallar med oftast dåligt ljus och där man inte bör/får använda blixt.
Jag har nu en Canon 600D.
Tacksam för svar,
Flat Mates