• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Navigon GPS

Sv: Navigon GPS

Som bekant så kan man inte lägga in kordinater i Navigon.
Nu har man möjlighet att köpa POIwarner till julpris 19.90€ på
Welcome to navigating.de: Home
Vilket gör att man kan lägga in kordinater när man installerat programmet!:santa1:

efter att man laddat ner POIwarner, hur funkar det sedan?
går det till så att man tar det manuellt ett ställe i taget, eller kan man ladda in tex ställplats listan från HBK, för ett helt län?
:santa-4-icon:

Du har fått ett litet rött kryss längst ner till vänster. Klicka på det så kommer du in i POIwarnermenyn under förutsättning du har registrerat programmet.
Hur man laddar in POI's har jag inte testat ännu och återkommer med det om ingen annan hinner före!

När jag köpte POI varner därifrån till min Mio A-201 så blev det som ett extra program som man fick köra parallellt med GPSén och det gällde även kamera varningen som jag inte hade i den kartan .
Dom hade bra mail support på navigating.de

Jeg har en 7110 med POI-Warner. Hur man laddar in POI'er har jeg skrevet om på www.parkel.dk under GPS (dansk).
Koordinater kan indtastes ved at åbne POI-Warner, og klikke på: >GPS as dest.<. Kan indtases både som decimaler og grader(degree).
Mvh Steen

Tillbaka
Toppen