Det är fantastiskt vilken utveckling det varit under de senaste åren beträffande hjälpmedel för att hitta bra resmål och navigering dit.
Navigatorerna blir allt bättre, och allt fler appar med resmål finns att tillgå.
Dessutom, vi har en guldgruva här på forumet - HBK-platserna!
Visar här mitt upplägg i mobiltelefon (Galaxy Note 4) och platta (Nexus 7). Jag har gjort samma installationer i båda. Just in case.
Offline, utan internet, kommer jag långt med bara min navigeringsapp CoPilot (utgångspunkt Lübeck i exemplet):

Jag kan köra Locus Pro och vissa andra appar offline, men upplevelsen blir skönast när jag är uppkopplad till internet. Fortfarande i Lübeck, favoriten Locus Pro:

Här är alla mina POI's i Locus Pro, plus en bild som visar alla mina POI- och andra husbilsappar (i mobilen har jag även Sygic):

Vore väl 17 om jag skulle missa en bra plats.
Bara att välja och beordra navigering!
Överarbetat? Kanske, men jag bara älskar att hålla på med det!
Kanske nåt tips iallafall?
Navigatorerna blir allt bättre, och allt fler appar med resmål finns att tillgå.
Dessutom, vi har en guldgruva här på forumet - HBK-platserna!
Visar här mitt upplägg i mobiltelefon (Galaxy Note 4) och platta (Nexus 7). Jag har gjort samma installationer i båda. Just in case.
Offline, utan internet, kommer jag långt med bara min navigeringsapp CoPilot (utgångspunkt Lübeck i exemplet):
- Archies - Bordatlas (med ref till böckerna) - Bordershops - Campercontact - HBK - myLPG

Jag kan köra Locus Pro och vissa andra appar offline, men upplevelsen blir skönast när jag är uppkopplad till internet. Fortfarande i Lübeck, favoriten Locus Pro:
- Översikt - Välj en Bordatlasplats - Länka till Chrome för beskrivning - en HBK plats med bild och beskrivning

Här är alla mina POI's i Locus Pro, plus en bild som visar alla mina POI- och andra husbilsappar (i mobilen har jag även Sygic):

Vore väl 17 om jag skulle missa en bra plats.
Bara att välja och beordra navigering!
Överarbetat? Kanske, men jag bara älskar att hålla på med det!
Kanske nåt tips iallafall?
Senast ändrad: