• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyhet! Navigatorappar i HBK Hubilsplatser

F

F.d. 14324

Guest
Hej, två saker har justerats i HBK Hubilsplatser när det gäller de navigatorer man kan välja i listan.

CoPilot, vi har nu lagt in en knapp/länk för copilot i listan av valbara navigatorer.
Funktionen är inte helt perfekt, men detta är så långt vi i nuläget kommer med CoPilot och det är klart bättre än inget.
Sygic, Den senaste uppdateringen för Sygic för ios skapade lite bekymmer för oss och den metod vi använder slutade fungera för de med ios tillsamman med senaste uppdateringen av Sygic.
Lång historia kort, vi har nu två knappar för Sygic!
För er som använder android telefoner eller plattor: använd knappen Sygic v.18, det fungerar som förut.
För er med ios och iphone eller ipad:
Har du en äldre variant av sygic använder du sygic v.18
Har du senaste varianten av Sygic använder du Sygic v.20+

navigatorer_2.JPG

mvh jocke
 

classe273

HBK Medlem
Inlägg
285
Kommun
Trosa
HBK-Nr
10575
Medlemskap
2024
Hej, två saker har justerats i HBK Hubilsplatser när det gäller de navigatorer man kan välja i listan.

CoPilot, vi har nu lagt in en knapp/länk för copilot i listan av valbara navigatorer.
Funktionen är inte helt perfekt, men detta är så långt vi i nuläget kommer med CoPilot och det är klart bättre än inget.
Sygic, Den senaste uppdateringen för Sygic för ios skapade lite bekymmer för oss och den metod vi använder slutade fungera för de med ios tillsamman med senaste uppdateringen av Sygic.
Lång historia kort, vi har nu två knappar för Sygic!
För er som använder android telefoner eller plattor: använd knappen Sygic v.18, det fungerar som förut.
För er med ios och iphone eller ipad:
Har du en äldre variant av sygic använder du sygic v.18
Har du senaste varianten av Sygic använder du Sygic v.20+

Visa bilaga 211568

mvh jocke
När jag väljer Sygic20 som jag har installerat på min Androidplatta får jag bara upp en bild med felmeddelande " Sorry..."
 
F

F.d. 4220

Guest
För er som använder android telefoner eller plattor: använd knappen Sygic v.18, det fungerar som förut.
När jag väljer Sygic20 som jag har installerat på min Androidplatta får jag bara upp en bild med felmeddelande " Sorry..."
@classe273 Notera det som Joakim skrev.

Problemet är att Sygic infört ett nytt sätt att anropa appen som ännu bara finns på IOS. Även om din Sygic version på Android är 20.x så är det den övre länken som gäller.
De gör det inte lätt för oss som försöker skicka info till deras app....
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
Androidplattor skall använda, precis som Joakim skrev, "Sygic v18" oavsett vilken version av Sygic du har på plattan/telefonen. Dvs. även om du har Sygic ver20+ på din Android så skall du använda knappen "Sygicv18".

MVH
Hans
 

classe273

HBK Medlem
Inlägg
285
Kommun
Trosa
HBK-Nr
10575
Medlemskap
2024
@classe273 Notera det som Joakim skrev.

Problemet är att Sygic infört ett nytt sätt att anropa appen som ännu bara finns på IOS. Även om din Sygic version på Android är 20.x så är det den övre länken som gäller.
De gör det inte lätt för oss som försöker skicka info till deras app....
Tack för svaret, jag missade den detaljen. Bra förbättring är det i alla fall!
 
Toppen