• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

navigator för husbil över 3 500 kg

F

F.d. 12846

Guest
Hej
Jag undrar om några här har erfarenhet av olika navigatorer för husbilar över 3 500 kg. Alltså en navigator som tar hänsyn till hur hög, tung och lång husbil jag har; jämf lastbilar. Som också tar hänsyn till vägar där mer än 3 500 kg är förbjudet.

J

Johank

Guest
Sv: navigator för husbil över 3 500 kg

Har precis fått en tomtom caravan gps!
Funkar mycket bra!

Nyhlen

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
9883
Medlemskap
2025

Det luriga är all det är få länder kartorna är uppdaterade med denna information.
/Thomas

F

F.d. 24550

Guest

Kolla på Snooper Ventura, de är gjorda för husbilar och husvagnar och tar hänsyn till längd, bredd, höjd och vikt. Vi har en som heter 7000, troligen ersatt med en annan men den fungerar alldeles utmärkt. Den har inte lett oss in på vägar som vi inte klarat av med vår 8 m långa och 4 ton tunga bil. Har kört i Frankrike, Tyskland, Holland, Belgien mfl länder. Kartorna är bra uppdaterade.

//Evanders

Toppen