• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

NavGate FEEDS

Arkilles

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
7551
Medlemskap
2025
Har jag förstått instruktionen rätt att man med NavGate FEEDS bara kan läsa in 300 poster per gång till ett SD kort?:confused:

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: NavGate FEEDS

Hej
Jag får inte ens med 10 st. När jag har klickat flera gånger så kan jag få in ca 95 st sedan går det inte mer. Det kommer upp ett meddelande som säger att ett förstort antal ämnen är laddade. När jag sparar ner filerna på SD kortet så tillverkas en map som sedanPoi,s läggs i och denna map heter Custom pois. Jag kan inte se vad som har kommit med och inte vet jag om allt är med.
Jag har försökt ladda ner fartkamror, ställplatser och campingar men det går inte. Fick också information från Pioneer att jag kan gå in på POIbase och ladda hem POI,s, men jag får dom bara i ett filformat som inte går ihop med NavGate feeds. Detta är bara så jä.... skit. Men det måste gå att fixa.
Hoppas det finns fler som har samma problem.
// Tommy

Toppen