• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Natalie.se

rocketer

HBK Medlem
Kommun
Värmdö
HBK-Nr
13636
Medlemskap
2025
Är det ngn som beställt ngt och fått det som utlovats eller är det bara ruffel och båg allt som låter så bra? Beställde en gps enhet i dubbeldin och har inte hört ngt på över en vecka och går ej att nå tel tiden mellan 11-12. Så frågan är vilka erfarenheter ni eller ngn har?

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029
Sv: Natalie.se

Allt som är billigare än alla andra är förmodligen bara är en bluff.. Om ingen annan rekommenderar företaget, men var misstänksam mot rekommendationer om dom också hämtas från okända på nätet..

Googla numren på Hitta.se
Titta på företaget via allabolag.se
Titta på adressen via birthday.se

Deras telefonnummer är inte registrerat, dvs lika med skumt eller rent av bara en bluffsida..

Jag hade i alla fall inte beställt därifrån med dom kunskaper jag har idag..

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029

Även bluffarna är smarta, dom gör oftast inga toklåga priserna för då blir folk misstänksamma..

Jag rekommenderar alla att vara oerhört försiktiga med beställningar på nätet, bättre att avstå än att tro att man gör en bra affär..

rocketer

HBK Medlem
Kommun
Värmdö
HBK-Nr
13636
Medlemskap
2025

Ok, skumt känns det som då iaf. Det konstiga är att just den sidan läste jag om på detta forum så därför tänkte jag ngn försökt köpa ngt men det ser inte ut så.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Köpte en webbkamera därifrån för många år sedan. Kommer inte riktigt ihåg men säkert 10-15 år sedan och det gick bra.
Men dom prylar dom sålde då så stod nog pris och kvalitet på samma nivå.

rocketer

HBK Medlem
Kommun
Värmdö
HBK-Nr
13636
Medlemskap
2025

Det är just det som känns så förvånansvärt att företaget ser ut att ha funnits länge. Då undrar man hur dom klarat sig så länge? Ogillar företag som man inte kan nå varken på tel eller får svar efter att man beställt = kundsupport noll som också betyder att åtaganden är väldigt dåliga eller obefintliga.

noynoy

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2025

Hej,

Köp inte därifrån vi handlade en gps/stereo till Ford Transit som var trasig vid leverans.
Ringde och mejlade ett antal gånger utan att man svarade trots att man lämnar garanti.
Så mitt råd är att hoppa över att köpa ngt från dem.

/NoyNoy

F

F.d. 58882

Guest

Fy attan vad tråkigt, jag lider med dig. Jag sökte på Natalie.se omdömen & det var ingen trevlig läsning. Bara klagomål, de första var daterade från 2007. Det är otroligt att detta företag överlevt så länge. Om jag vore du så skulle jag göra en polisanmälan. Du har stora möjligheter att komma tillrätta med detta & det gör det besvärligare för företaget. Företaget är registrerat som Kommanditbolag i Sverige så en polisanmälan är helt möjlig. Som första steg kan du mejla honom kundtjanst@natalie.se & hota med polisanmälan, vänta en dag & sedan ringa 11414 (Polisen) & anmäla den vägen.

Om du har använt deras betaltjänst genom PAYSON så bör du kunna få pengarna tillbaka den vägen om det inte gått för lång tid.

Kollade lite på bolaget & fick bl.a fram detta.

Firma: NATALIE KB
SE969682557001
Adress: Granbacksvägen 2,4tr
13545 Tyresö

Tel.0763288391
Kontaktperson: Elektroingenjör Guillaume Trazie är gift med Natalia Trazie också delägare i företaget
Kundtjänst: mån-fred: kl.10H--11H
övriga tider : mejla oss:kundtjanst@natalie.se

Han har 3 bolagsengagemang:
Export-Clemenceau Handelsbolag (969623-6315) , Bolagsman
Natalie Kommanditbolag (969682-5570) , Komplementär
VNG shop Handelsbolag (969724-8780) , Bolagsman

Bennie

Senast redigerad av en moderator:

chsv17

HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
14942
Medlemskap
2026

Beställde förra året en GPS/Stereo som inte fungerade vid leverans. Mailade och ringde men fick aldrig något svar från dem. 2500 :- kastade i sjön ....

Toppen